پایگاه خبری جشنواره رسانه
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۰۹:۴۵:۵۱

برای اولین بار؛

«رسانه برتر» در جشنواره ملی رسانه های ایران معرفی می شود

پایگاه خبری جشنواره رسانه

بنا بر اطلاعیه جدید دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران جایزه ویژه «رسانه برتر» به بخش های رقابت در این جشنواره اضافه شد.

بنا بر اطلاعیه جدید دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران جایزه ویژه «رسانه برتر» به بخش های رقابت در این جشنواره اضافه شد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛
جشنواره ملی رسانه های ایران این افتخار را دارد که در بیست و یکمین دوره برگزاری برای اولین بار «رسانه برتر» را معرفی کند.
در این اطلاعیه آمده است: اعتقاد داریم در ارتقای مهارت خبرنگاران، رسانه ها نقش جدی دارند و این رسانه ها هستند که می توانند با بهره‌گیری از الگوها و روش‌های نوین خبری، سطح کیفیت فعالیت خبرنگاران را افزایش دهند.
در این دوره یک بخش مجزا با عنوان «رسانه برتر» به جشنواره اضافه شده است که این جایزه بر اساس آرای داوران به رسانه ای که دارای بالاترین کیفیت آثار است تعلق می گیرد‌.
علاوه بر کیفیت آثار ارسالی، شاخص های دیگری نیز برای امتیازدهی اعم از شرکت در بخش های ویژه این جشنواره، حضور در قالب های متفاوت و همچنین تعدد آثار ارسالی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانهrasaneh.pressfestival.irدر این جشنواره شرکت کنند. مهلت ارسال آثار هفتم تیر ماه 1402



ارسال نظر

مطالب برگزیده


شماره های تماس « ۰۲۱-۸۸۸۴۴۷۸۰ - ۰۲۱-۸۸۸۳۹۱۸۱
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری جشنواره رسانه است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.