پایگاه خبری جشنواره رسانه
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۳:۰۶:۴۴

داوری آثار ارسال شده به بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران پایان یافت

اسامی نامزدهای جوایز بخش‌های مختلف تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود

پایگاه خبری جشنواره رسانه

با اعلام مهدی عرفاتی دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه ‌های ایران مرحله داوری آثار ارسال شده به این جشنواره پایان یافته و تا ساعاتی دیگر اسامی نامزدهای جوایز جشنواره اعلام می‌شود.

با اعلام مهدی عرفاتی دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه ‌های ایران مرحله داوری آثار ارسال شده به این جشنواره پایان یافته و تا ساعاتی دیگر اسامی نامزدهای جوایز جشنواره اعلام می‌شود.

در این جشنواره 6645 اثر به دبیرخانه ارسال شد که نسبت به آثار ارسالی به اخرین جشنواره ای که برگزار شد افزایش دو و نیم برابری داشت.
با توجه به اینکه هر فرد می توانست در دو قالب و در هر قالب دو اثر ثبت نماید، این 6645 اثر توسط 2614 شرکت کننده در این جشنواره ثبت شد

قالب گزارش با تعداد 1493 اثر پرمخاطب ترین بخش جشنواره ملی رسانه های ایران شناخته شد. بعد از بخش گزارش، بخش های سرمقاله و یادداشت با 1201 اثر، مصاحبه با 790 اثر، تیتر با 631 اثر و خبر با 350 اثر به ترتیب جایگاه دوم تا پنجم فراوانی اثر در بخش رسانه های چاپی و برخط را کسب کردند.
همچنین در بخش تولیدات در بستر رسانه های اجتماعی که بخش جدید افزوده شده به این جشنواره است 404 اثر توسط فعالان عزیز این حوزه به جشنواره ارسال شد.
در بخش ویژه جشنواره نیز، 219 اثر به حوزه نقد مصلحانه(جایزه مرحوم دکتر عماد افروغ) و 111 اثر به حوزه تببین ماهیت اخبار جعلی اختصاص دارد. همچنین 126 اثر در بخش جایزه ویژه خبرنگار تحقیقی و 63 اثر در بخش جایزه ویژه انسان رسانه به دبیرخانه جشنواره ملی رسانه های ایران ارسال شده است.



ارسال نظر

مطالب برگزیده


شماره های تماس « ۰۲۱-۸۸۸۴۴۷۸۰ - ۰۲۱-۸۸۸۳۹۱۸۱
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری جشنواره رسانه است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.