پایگاه خبری جشنواره رسانه

صفحه اصلی/ اخبار

محمد وکیلی:

مهم‌ترین دستاورد جشنواره رسانه حل چند مشکل صنفی باشد

سردبیر روزنامه ابتکار معتقد است برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های ایران در هر دوره باید به حل چند مشکل صنفی بیانجامد و رسانه‌های سنتی برای به دست آوردن جایگاه خود در تولید و توزیع محتوا به نوگرایی توجه کنند.

محبوبه فکوری:

دنیای رسانه محل جنگ روایت‌هاست/ رسانه‌های رسمی ملاحظات گردش اطلاعات را کمتر کنند

سردبیر پایگاه خبری اقتصاد آنلاین معتقد است در رسانه‌های رسمی ایران به دلیل ساختار دولتی و شبه دولتی ملاحظات بسیاری برای گردش اطلاعات در نظر گرفته می‌شود که این خود سرعت انتقال را کند می‌کند.

حمیدرضا مدقق:

رسانه با مخاطب زنده است

حمیدرضا مدقق روزنامه‌نگار، مجری، منتقد سینما و مدرس علم ارتباطات گفت: وقتی نیازهای خبری مخاطب از سوی یک رسانه تامین نشود نیاز خبری خود را از طریق رسانه‌های دیگر تامین خواهد کرد.

مسعود نجفی فعال و مدیر رسانه:

وقتی سرعت و گستره انتشار اخبار نادرست میدان رسانه را به دست می‌گیرد/ دوره رسانه هیچ وقت به پایان نمی‌رسد

مسعود نجفی مدیر و فعال رسانه‌ای در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران درباره تجارب مدیریت خود در فضای روابط عمومی گفت: حوزه رسانه قداست دارد و برخی کارهای غیرحرفه‌ای رسانه‌های نوظهور در جشنواره‌ها برایم ناراحت کننده و تعجب برانگیز بود و باعث می‌شد فکر و انرژی تیم‌مان گرفته شود.

پیام تیرانداز؛

پلتفرمی شدن رسانه راهکاری برای شناخت بهتر ذائقه مخاطب است/ فیک‌نیوز؛ مساله مهم جامعه امروز

مدیرعامل خبرگزاری فارس در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران، حرکت به سمت ساختار پلتفرم در خبرگزاری ‌ها و رسانه را یک راهکار موثر در تعاملی‌تر شدن رسانه، دسترسی بیشتر به ذائقه مخاطب و بهره‌گیری از او در مقام شهروند خبرنگار دانست.

محمدرضا شفیعی:

جشنواره رسانه شناخت مخاطبان را از کارکرد رسانه‌ها ارتقا می‌بخشد/ ماجرای سوالی که حاشیه‌ساز شد!

محمدرضا شفیعی صاحب امتیاز و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری وصف صبا معتقد است یکی از کارکردهای مهم برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های ایران معرفی رسانه‌ها به مخاطبان در شرایط هجمه رسانه‌ای است.

علی صدری‌نیا:

رسانه باید ذائقه‌شناس باشد

تهیه کننده و مستندساز کشور گفت: رسانه‌های رسمی ما باید ذائقه شناسی دقیقی داشته باشند مثلا یک برنامه تلویزیونی وقتی تولید می‌شود هرچقدر هم که موفق باشد یک دوره‌ای دارد.

به دلیل درخواست اهالی رسانه؛

سامانه ثبت‌نام جشنواره ملی رسانه‌های ایران تا ۱۹ تیر باز است

سامانه ارسال آثار به بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران تا روز چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ پذیرای متقاضیان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره:

تقدیر جشنواره ملی رسانه‌های ایران از رسانه‌نگاران انتخابات

تشکر جشنواره ملی رسانه‌های ایران از رسانه‌نگارانی که به پوشش گسترده و شبانه روزی اخبار انتخابات ریاست جمهوری پرداختند

معاون وزیر فرهنگ در گفت و گو با ایرنا؛

چهارهزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های ایران رسید

تهران- ایرنا- معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال حدود چهار هزار اثر به دبیرخانه بیست و دومین دوره جشنواره رسانه‌های ایران خبر داد و گفت: جشنواره روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اسلامی که یادبود مرحوم «رضا مقدسی» است را به این نیت ایجاد کردیم که جزو جشنواره‌های فجر قرار بگیرد.

فردا؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌های ایران

فردا(یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳) آخرین مهلت ثبت‌نام در بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران است.

مدیرعامل خانه مطبوعات:

حضور رسانه‌نگاران استان‌ها در جشنواره بیست و دوم رسانه پررنگ‌تر خواهد بود

مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور بیان کرد: جداسازی بخش سراسری از استانی در جشنواره ملی رسانه‌های ایران فرصت خوب و دوباره‌ای است تا خبرنگاران و روزنامه نگاران پرتلاش، سخت‌کوش و همیشه فعال استانی تاثیرگذاری و جریان سازی تولیدات خبری و رسانه‌ای به روز خود را در معرض انتخاب و رقابت قرار دهند.

احسان هوشیارگر:

دستاورد جشنواره رسانه در گسترده‌تر کردن تعریف رسانه/ همه ما جستجوگران خبر هستیم

مدیرکل هنر و رسانه خبرگزاری فارس به بهانه فعالیت بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران درباره امتیاز رسانه‌های رسمی نسبت به فضای مجازی بیان کرد: رسانه‌های رسمی دارای امتیازاتی از جمله اصالت خبری و اعتبارسنجی هستند که رسانه‌های غیررسمی از آن محروم‌اند.

یادداشت معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راه برگزاری جشنواره ملی رسانه‌ها

در میان جنگ‌شناختی، چگونه باید باشیم؟

فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی به بهانه فعالیت بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران مطرح کرد: دانش ارتباطی عمیق و متکی بر یافته‌های پژوهشی، افکارسنجی‌ها و نظرسنجی‎‌ها، دامنه مخاطب شناسی را گسترش می‌دهد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی:

چرا تحریریه‌ها جدی گرفته نمی‌شوند؟

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی همزمان با فعالیت بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران در یادداشتی، این رویداد را تجلی قدرت و کارکرد فعالان خبری و رسانه‌ای در عرصه رسانه توصیف کرد.

اطلاعیه دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا هفدهم تیرماه تمدید شد

بنا بر درخواست اصحاب رسانه و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، مهلت ارسال آثار به بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران تا ۱۷ تیر ۱۴۰۳ تمدید شد.

بازخوانی خبرگزاری صبا در آستانه برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های ایران؛

کارگردانانی که ریشه در «رسانه» دارند/ اول خبرنگاری بعد فیلمسازی

برخی از چهره‌های مطرح سینمای ایران، بعد از حضور در عرصه رسانه، مطبوعات یا نقد فیلم، راه به سوی کارگردانی سینما گشودند.

مهدخت بروجردی:

روابط عمومی‌ها استقلال حرفه‌ای روزنامه‌نگاران را به رسمیت بشناسند/ همه مزایا و معایب فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

مهدخت بروجردی استاد دانشگاه و داور بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران بیان کرد: مخاطبان به علت سهولت دسترسی، هزینه پایین و امکان گرفتن اطلاعات چندرسانه‌ای اشتیاق بیشتری به این فضای مدرن نشان می‌دهند.

به بهانه انتخابات ریاست جمهوری در باب جشنواره‌ای ویژه رسانه؛

جشنواره‌ای که به ذات رسانه و اصالتش می‌پردازد

جشنواره ملی رسانه‌های ایران به گفته بسیاری از همراهانش در دوره گذشته توانسته است فراجناحی در انتخاب و ارزیابی آثار عمل کند.

در آستانه برگزاری دوره بیست‌ودوم؛

جشنواره ملی رسانه‌های ایران چگونه «به روز» شد؟

مردادماه امسال و همزمان با روز خبرنگار، جشنواره ملی رسانه‌های ایران، برگزیدگان بخش‌های مختلف خود را براساس چارچوب‌های موضوعی روز، معرفی خواهد کرد.

مطالب برگزیده

شماره های تماس « ۰۲۱-۸۸۸۴۴۷۸۰ - ۰۲۱-۸۸۸۳۹۱۸۱
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری جشنواره رسانه است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.